1 Ocak 2012 Pazar

LİMANGO'DAN HERKESE 10 TL HEDİYE



    İlk olarak limango'dan  biraz bahsedeyim. Son zamanlarda televizyon reklamlarında sık sık reklamları dönmeye başladı ve ekranların tanınan yüzleriyle beraber.Bir çok ünlü markada %90 a  varan indirimler oluyor. Kargonun sizin elinize ne zaman geçeceği hakkında tahminde bulunuyorlar. Sadece giyimde değil elektronik,cilt bakımı,mutfak eşyaları gibi ürünlerde de indirimler oluyor.Ama benim bahsedeceğim daha farklı bir şey.
      Ben bu siteden sürekli olarak nasıl 10 tl lik hediye çekinin alınacağını söylemek istiyorum. Evet yanlış okumadınız sürekli olarak 10 tl. Sürekli olarak kullanıyorum ben de. Ama alacağınız ürün hediye çekinden büyük olmalı. Örnek verecek olursam güzel bir mutfak eşyası gördünüz. Tuzluk, tava yada süzgeç gibi. Pazarda hiç dolaşmadan direk olarak kapınıza gelecek. Hem de ucuz fiyata. Ürün 11 lira olsun 7 lira da kargo ücreti toplamda 18 lira edecek. Ama bizim bir de 10 tl lik hediye çekimiz var. Bunu da düşecek olursak 8 liraya ürünümüzü almış olacağız. Ufak tefek ve ucuz ürünler için daha mantıklı oluyor. Hem marketlerde, pazarlarda aramış olmuyorsunuz hem kapınıza kadar gelmiş olacak hem de dediğim yöntem sayesinde 3 5 lira daha ucuza. Peki nasıl oluyor diyorsanız bu ilgilenenlerin iletişim bölümünden bana ulaşmalarını rica ediyorum.Buyrun tıklayın.
Hem güvenli alışveriş için hem de uygun alışveriş için limango.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

;