27 Aralık 2011 Salı

HEPSİBURADA

Arkadaşlar hepsiburada.com sitesini duymayan yoktur heralde. Türkiyede internetten alışverişi ilk başlatanlardan biridir. Televizyonlarda çokca reklamları dönmektedir. Fakat bir kaç sıkıntısı da yok değil .Telefonlar iletişime geçmek çok zor. Zaten kendileri de yazmış telefonlar çok yoğun olduğu için mail ile iletişime geçin .Tamam geçeriz mail ile ama maile de geç cevap veriyorlar.
Aslında çok kaliteli ve çok güvenilir  alışveriş sitesi ama iletişim ile ilgili problemler var işte . Bir ürün sormuştum stokta var mı hemen alacağım diye 3 gün bitti hala cevap yok . Diyeceksiniz ki stok da olmasa olrda yazar. Haklısınız ama geçenlerde yine bu siteden alışveriş yaptım bekledim bekledim kargoya vermemişler . Mail attım böyle böyle diye ürün elimizde yok diye ben de hemen para iadesi istedim . Müşteri beklemek istemez hiç bir zaman. Umarım bir an önce iletişim sorununu hallederler .İyi ve güvenilir alışverişler

1 yorum:

;